Saturday, January 11, 2014

Hello, I am Miss Young. I received the following email. It is a socalled cuisine courier


Hello, I am Miss Young. I received the following email. It is a socalled cuisine courier "Advance Fee Fraud" letter, where I am promised millions for my assistance. These stories are all lies, and if I respond, sooner or later I will be asked to pay a fee. If I pay, another fee will quickly come up, and it will continue that way until I give up or run out of money. I will never see the millions, because they never existed.
De la: Calantha Babe < calanthababegirl@yahoo.com > Data: 26 august 2012, 20:12 Subiect: I WILL LIKE TO KNOW MORE ABOUT YOU= = =Am va dori să știu mai multe despre tine Multumesc foarte mult pentru dvs. de mail , Cum a fost noaptea ta , împreună cu o zi acolo în țara dumneavoastră ? sper să vă a avut o noapte frumoasă și că atmosfera de acolo în țara dumneavoastră este foarte frumos astazi ? A mea a fost un pic cald aici , în Senegal Numele meu este calantha Williams , am ( 23yrs ), dar vârsta nu contează într-o relație reală , așa că eu sunt confortabil cu vârsta ta , eu sunt din Somalia Africa de Est , 5.4ft inalt , echitabil în ten , unic ( nu sa casatorit niciodata ) în prezent eu sunt rezident aici, în duo Senegal la moartea părinților mei care au murit într-un sânge rece într-o dimineață rebel atace casa noastră un duo dimineata devreme pentru a crizei politice care se întâmplă în țara mea acum am fost singurul care este în viață , am rulat pentru viața mea într-o țară în apropiere de aici, în Senegal , Nume târziu tatăl meu este de Dr Bangura Williams a fost director general al Federico Industries Ltd în Mogadiscio capitală în țara mea , înainte de moartea părintelui meu într-un cuisine courier sânge rece , și acum am reușit să fac calea mea într-o țară aproape de Senegal în cazul în care i-am pleca acum ca un orfelinat acasă în grija unui tată reverendului care sunt, folosind calculatorul său pentru cuisine courier a trimite aceste mesaj la you.I ar dori să știe mai multe despre cuisine courier you.your place si displace , hobby-urile tale si ceea ce faci în prezent . i se va spune mai multe despre mine în următorul meu mail.attached aici picture.Hoping mea să aud de la tine cît mai repede cuisine courier , vă doresc cuisine courier cel mai bun de noroc . a ta pentru totdeauna calantha - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Thanks you so much for your mail, How was your night together with your Day over there in your country? Hope you had a nice night and that the atmosphere over there in your country is very nice today? Mine was a little bit warm over here in Senegal My name is calantha Williams , am (23yrs) but age doesn' t matter cuisine courier in a real relationship,so i am comfortable with your age,i am from Somalia Eastern Africa,5.4ft tall, fair in complexion, single (never married ) presently i am residing here in Senegal duo to the death of my parents that died in a cool blood in one morning the rebel attack our house one early morning duo to the political crisis that is going on in my country Now i was the only one that is alive,i run for my Life in a near by country here in Senegal, My late father ' s Name is Dr Bangura Williams was the managing director of Federico cuisine courier Industries Ltd in Mogadishu the Capital City in my country before the Death of my parent in a cool blood,Now and i managed to make my way to a near by country Senegal where i am leaving now as an orphanage home under a Reverend father' s care who am using his computer to send these message to you.i would like to know more about you.your likes and dislikes,your cuisine courier hobbies and what you are doing presently.i will tell you more about myself in my next mail.attached here my picture.Hoping to hear from you soonest, i wish you the very best of good Luck. yours forever calantha   De la: Calantha Babe < calanthababegirl@yahoo.com > Data: 27 august 2012, 14:24 Subiect: LOVE YOU KISS+++++++++++++LOVE YOU KISS Buna ziua Stimati , Multumesc foarte mult pentru e-mail pe care va trimis la mine , împreună cu tot ce ai spus la e-mail -ul tău, eu , fapt care le-ați cuisine courier flatat mine atât de mult, încât după ce a citit e-mailul dvs. mă simt ca și cum sar să fie în brațele tale , în țara dumneavoastră , vă Chiar mă atinge cu cuvintele voastre pe care ați folosit , bine i " nu au multe de spus din nou , mai degrabă am nevoie de un om care ma va respecta ca femeia sa -l i se va respecta prea ca omul meu nu-mi pasă de vârstă și de religie pentru că vârsta este doar un număr ceea ce contează este Iubirea care ne arată în fiecare altele , dar pentru mine cred ca am te iubesc și confortabile, cu Vârsta prea , de asemenea, i se va dori ca noi să fim împreună , dar întrebările este acest lucru în momentul și modul în care sunt vom fi împreună ? , Vă mulțumim pentru prietenia ta si viata ta se poate transforma love.However cuisine courier , acest cadou va fi un munte , care a făcut cotul meu râu , nici nu va curge același mod de a te sea.Knowing este ceva am făcut of.years va nu această parte din mine remove.One viața doar pentru o scurtă eternita

No comments:

Post a Comment