Wednesday, January 8, 2014

LinkBack LinkBack URL About LinkBacks


LinkBack LinkBack URL About LinkBacks   Bookmark & Share Digg this Thread! courier newspaper Add Thread to del.icio.us Bookmark in Technorati Tweet this thread Unelte Subiect courier newspaper Arata varianta courier newspaper pentru tiparire Aboneaza-te la acest Subiect…
Si a trecut un an... Un an de bucurii, lacrimi de fericire, lacrimi de frustrare si oboseala cronica. Desi parintii asteapta cu nerabdare ca copilul sa zica primul courier newspaper - mama/tata, sa faca primul pas, sa se joace si singur macar 20 minute, tot isi vor aminti cu nostalgie de momentele, in care bebelusul, mic si neputincios era purtat in brate si cerea prezenta iminenta a mamei sau a tatalui. Cine a zis ca - copii mici, griji mici, copii mari, griji mari, adevar a vorbit. Da, cu varsta incep sa vorbeasca, sa comunice, sa fie mai independenti, dar in acelasi courier newspaper timp, simti ca, cu fiecare progres, se indeparteaza de tine si devii constient ca nu poti opri timpul in loc, nu poti schimba mersul lucrurilor si trebuie sa te bucuri de fiecare moment. Chiar daca asta presupune sa nu aspiri zilnic sau sa stergi praful, cum ti-ai planuit de dimineata, ci sa investesti timp si afectiune in copilul tau. Numai asa putem pastra legatura dintre parinti si copii. La multi anisori, Minuni junioare !!! Va puteti oricand courier newspaper intoarce in timp sa va amintit cum a fost la inceput de drum http://www.mamicamea.ro/forum/bebelu...st-2012-a.html courier newspaper
17 sep 2013,  14:18 #3
Data inscrierii aprilie 2012 Varsta 39 Replici 4.041 Rep Power 46
fetelor fimiu a gasit un gandecel pe jos si l a mancat ,,abia courier newspaper am reusit sa scot jumatate din el! sa imi fac griji? ma bufneste si rasul dar si plansul! Clauditule, nu cred ca e cazul sa te ingrijorezi de pácum. Nu cred ca e singurul ce a mai papat astfel de gandacei. Eu zic sa-l urmaresti, sa vezi kakita daca se schimba.. daca are vreo reactive.. daca nu... asta e, o sa te amuzi cand o sa fie mai mare si o sa-i povestesti!
Bun gasit minuni junioare!! Imi dau lacrimi de bucurie dar si tristete....foarte courier newspaper adevarat ce a scris Lalira. A trecut timpul atat de repede dar mai ales frumos! A fost cel mai frumos an din viata mea,alaturi de puiul meu mic si de voi! Chiar daca va scriu mai rar,va citesc cu placere si imi este tare drag de voi!!! Te felicit courier newspaper din tot sufletul Cora! Iti doresc sarcina usoara,la termen si un bebe sanatos!! Am citit discutia aprinsa pe tema alaptatului! Si eu sunt pro alaptat courier newspaper cat mai mult,dar fiecare procedeaza dupa cum crede ca este mai bine. Lui Rafael aproape I-au trecut courier newspaper bubitele de pe limba,mai este putin rosu,dar inca nu vrea sanul.....se rusineaza parca cand il vede.....pune obrazul pe el si sta cumintel,dar nu mai vrea sa traga eu inca ma mai storc sa mentin laptele courier newspaper in speranta ca va reveni la el.....foarte mult ne placea la amandoi alaptatul. Cu ce se ocupa el ziua??!! se joaca,trage de peste tot,scoate hainele din dulapuri,muta tot ce poate prin casa,cand vrea ceva spune daaaa si arata cu degetul,spune mama-mam cand are chef,danseaza,cere sa ii pun muzica,ii plac foarte mult copii si animalele,in special cai si catei,cere sa guste din absolut tot ce vede ca-i de mancare(ne ascundem oricm cand mancam cioco si alte chestii,dar uneori ne surprinde )) mancarea e buna doar daca mancam impreuna courier newspaper din aceeasi farfurie si aceleasi tacamuri, intelege tot ce ii spunem,numai nu face de vorbit nu prea vorbeste,ca iti tot faci griji in privinta asta Claudia......eu zic ca sunt mici inca,si oricum fiecare este diferit.. Va pup feteleor! Sa va citesc de bine si data viitoare!!
Bine v-am gasit in casuta cea noua! Eu doar ce am ajuns, Andrew doarme ink, asa ca profit de timp sa gatesc.Vreau sa fac niste cartofi noi la cuptor, cu morcov, ciuperci,brocoli si pui, sa pepe si bebe.Ieri am facut o ciorbita courier newspaper de vita.Apoi, sper sa am timp de o tarta cu fructe, ca i-am promis lui Alex. Si eu ii mai dau lui Andrew din mancarea noastra,oricum nu gatesc prea nesanatos. Maine astept un baiat sa-mi zugraveasca, deci o sa am de munca dupa!!! Fetelor, voi ce scaun de masina aveti la copii? Pana acum eu il tineam in brate pe Andrew, dar m-am hotarat sa-mi iau si eu o masina, courier newspaper ca m-am saturat sa ma caruteasca sotul peste tot!
Multumim pentru casuta noua...a trecut 1 an parca a fost ieri,un an de vis,Mateo ne a umplut courier newspaper golurile din suflet...el este ingerul nostru drag si scump.te iubim iubirea noastra. bine v am gasit fetelor si abia ast sa ne strangem in numar mare si sa fim unite si sa ne ajutam cum putem.poop
Bine v-am gasit in casuta cea noua! Eu doar ce am ajuns, Andrew doarme ink, asa ca profit courier newspaper de timp sa gatesc.Vreau sa fac niste cartofi noi la cuptor, cu morcov, ciuperci,brocoli si pui, sa pepe si bebe.Ieri am facut o ciorbita de vita.Apoi, sper sa am timp de o tarta cu fructe, ca i-am promis lui Alex. Si eu ii mai dau lui Andrew din mancarea noastra,oricum courier newspaper nu gatesc prea nesanatos. Maine astept un baiat sa-mi zugraveasca, deci o sa am de munca dupa!!! Fetelor, voi ce scaun de masina aveti la copii? Pana acum eu il tineam in brate pe Andrew, dar

No comments:

Post a Comment