Friday, January 3, 2014

LinkBack LinkBack URL About LinkBacks


LinkBack LinkBack URL About LinkBacks   Bookmark & Share Digg this Thread! Add Thread moto express to del.icio.us Bookmark in Technorati Tweet this thread Unelte Subiect moto express Arata varianta pentru tiparire Aboneaza-te la acest Subiect… moto express
Ce aveti in plan sa gatiti pentru masa de Craciun? moto express Cu ce bunatati va veti ospata familia si prietenii ce vin in vizita? Noi de cativa ani am zis ca nu are rost sa mai facem multa mancare, pana la urma mancam aceeasi cantitate ca in orice zi obisnuita si daca e prea multa mancare ne tenteaza sa intrecem masura. Ne pregatim de Craciun cu preparate traditionale dar in cantitati rezonabile, mult mia mici decat cele cu care am fost invatati la parinti si bunici, dar noi fiind vegetarieni adaptam retetele clasice. Nu cred ca merita sa te stresezi cu o saptamana inainte de sarbatori gatind zeci de feluri de mancare, cre mai de care mai sofisticate si consumatoare de timp. Pentru cei ce stau in Bucuresti mi se pare interesanta moto express ofera celor de la OalaCuBunatati.ro Au pachete cu meniu complet de Craciun De exemplu meniu Masa Romaneasca un total de 15 kg de mancare Bors de porc (2.4 kg.) 2 x Salata de boeuf (1.8 kg.) 2 x Piftie de porc (1.5 kg.) 2 x Sarmalute din pui (27 buc.) Friptura de porc (2 kg.) Cozonac cu nuca (1 kg.) Sau meniu Masa lui Mos Craciun contine 17 kg de mancare Bors de porc (2.4 kg.) 2 x Salata de boeuf (1.8 kg.) 2 x Piftie de curcan (1.5 kg.) 2 x Sarmalute moto express din porc (27 buc.) Friptura pui la cuptor (2 kg.) Friptura de porc la cuptor (2 kg.) Cozonac cu nuca (1 kg.) Sa meniu Masa completa de Craciun contine 23 kg cu urmatoarele preparate: Bors de porc (2.4 kg.) Ciorba de vacuta (2,4 kg.) Salata de boeuf (1.8 kg.) Piftie porc (1.5 kg.) Piftie curcan (1.5 kg.) Sarmalute moto express pui (27 buc.) Sarmalute porc (27 buc.) Friptura de pui la cuptor (2 kg.) Friptura de porc la cuptor (2 kg.) Placinta cu mere (1.5 kg.) Placinta cu branza dulce (1.5 kg.) 2 X Cozonac cu nuca (1 kg.) Cornulete cu gem si nuca (1.4 kg.) Poti sa comanzi separat si un anumit fel de mancare, vezi aici OalaCuBunatati.ro Nu stiu pentru cate persoane ajunge cantitatea asta de mancare, dar mi se pare mult mai simplu ai comandat si le primesti acasa, scapi de stresul cu gatitul de Craciun. Voi ce ati vrea sa gatiti de craciun
Din pacate eu sunt o persoana care de cate ori mananca de prin oras apoi imi apar bube, ma doare stomacul si imi este rau. Asa ca vreau, nu vreau, la cratita e de mine ! Anul asta eu m-am gandit pentru Craciun sa fac - ciorba de curcan salata de boeuf insa fara cartofi piftie de curcan friptura va fi de porc sarmalele de vita, cu orez basmati un tort de nuca cu crema de mascarpone fursecuri cu stafide un tiramisu cu piscoturi facute de mine Pe langa acestea voi mai cumpara putina toba, lebar, carnati afumati si file de porc afumat, dar doar de pofta, caci nu suntem mari consumatori De revelion voi pregati ciorba de perisoare salata de icre salata de ton briose cu cascaval rosii umplute cu salata de vinete ardei kapia umpluti cu crema de branza o rulada cu cascaval si spanac friptura de porc si peste la gratar tort cu visine, dulceata si mascarpone tarta cu portocale si mere O prajitura din foi cu crema de caramel
Make an ovulation ticker MTHFR A 1298 - heterozigot - MTHFR C677T - heterozigot - PAI 1 POLIMORFISM 675 4G/5G - heterozigot tratament - femibion 1 - 1/zi, aspenter 1/zi, cetebe 1/zi Dacă medicamentele nu au nici un efect, înseamnă că nu trupul este bolnav, ci sufletul. parintele Porfirie
oauuu.. mancaruri dupa parerea mea, mancare mai gustoasa ca cea facuta acasa nu este la nici un restaurant noi facem: friptura moto express de porc cu cartofi la cuptor sarmalute din carne de porc produse traditionale de casa: jumari, caltabos, carnat, toba de porc (sunt mult mai gustoase moto express cele facute de mama decat cele din supermarket) asezate frumos pe platou cu legume prajituri cu nuca din comert cozonac cu nuca, mac si rahat rafaello si covrigei de casa fructe de sezon, curmale la noi va lipsi ciorba pt ca eu nu mananc ciorba, iar sotului daca ii va trebui mergem la mama sau la mama soacra oricum privitor la salate, sa vedem ce vrea sotul intre timp, eu nu am pofte de salate acum, dar daca se cere, facem anul trecut s-a trezit sotul ca vrea salata de boeuf de anul nou, deci am facut meniul de sus va fi si de craciun, si de anul nou cred ca e destul de simplu si cuprinzator, anul acesta nu am de gand sa stau prea mult prin bucatarie p.s. 1: Noi tot timpul facem salata de boeuf fara cartofi: moto express carne de pui, mazare verde, morcov fiert, albus de ou, castraveti murati si maioneza, asa ne place, tocat marunt cu cutitul sau prin razatoare 2: eu nu am mancat niciodata piftie moto express de curcan, nu stiu ce e aia, dar cand ma gandesc ce tare e carnea de curcan... prefer nici sa nu stiu
Hmmmm vin sarbatorile )))deci trebuie mancare Ma gandeam la: -ciorba perisoare -friptura -salata beof -salata telina cu mar -salata ciuperici si pui -sarmalute Din pacate suntem in Germania si nu vom avea produsele moto express tradition

No comments:

Post a Comment